Mapo Group

CardioAnalyst proměnil studenty ve stratégy

Software CardioAnalyst pomáhá včas odhalit vážné srdeční choroby. Aby se dostal do povědomí lékařů i pacientů, bylo potřeba vytvořit dobrou propagaci. Pětice nadaných studentů z Karviné to zvládla na jedničku.

Zaostřeno na srdce a cévy

Mezi nejčastější civilizační choroby stále patří ty kardiovaskulární. Myslet na prevenci se tedy vyplatí i v dnešní době. Problémy se srdcem a cévami můžete zdědit, ale taky ovlivnit svým životním stylem. Lékaři doporučují vyhýbat se kouření, nadměrné konzumaci alkoholu nebo tučné stravě. Mít pod kontrolou krevní tlak a srdeční rytmus je další krok k plnohodnotnému životu. CardioAnalyst představuje moderní způsob, jak kardiovaskulární choroby odhalit dřív, než propuknou v plné síle.

CardioAnalyst pomáhá se včasným odhalením příznaků srdečních chorob.

Dřív, než bude pozdě

CardioAnalyst dokáže určit stav kardiovaskulárního systému a upozornit na možná rizika. Analyzuje tvar a průběh křivky PPG a pomocí matematických metod ji zařadí do odpovídající kategorie. Ty obsahují dostatečné množství údajů od anonymních pacientů. Podle nich je software schopný odhalit možná rizika, která by později mohla vést například ke srdečnímu selhání.

Studenti navrhli pro CardioAnalyst originální komunikační strategii.

Studenti v roli stratégů

Jak představit CardioAnalyst veřejnosti? To byl úkol pro studenty z Podnikatelské fakulty v Karviné. Ve čtvrtek 14. června prezentovali Daniel Andruška, Petra Baronová, Radim Kocáb, Matěj Kuba a Dominik Švarc svoji obsahovou strategii. Pětice studentů nejdříve vyzpovídala uživatele CardioAnalyst a na základě rozhovorů s nimi navrhla jedinečný projekt, který ohromil ředitele MAPOi a manažera CardioAnalyst Martina Sikoru. Na jejich práci ocenil hlavně originalitu nápadů pro web, sociální sítě i návrh spolupráce s lázněmi.

Díky programu Business Gate Academy v Karviné se podařilo propojit MAPOi s nadanými studenty. Máme radost, že svůj talent propůjčili právě propagaci CardioAnalyst.